Upptagen...

Jag är ledsen alla nyfikna bloggläsare... Jag orkade inte sätta mig vid datorn när vi kom hem och nu är den upptagen... 'The Brake-Up' går på tvn, jag sitter och slötittar på det... Har väll egentligen ingen lust med det. Men vad finns det att göra? Nu? Inget, hunden har varit ute, Saga sover... Disken väntar väll ioförsig på mig, jag kanske ska ta itu med den? Då slipper jag ju den i morgon... Ska jag? Eller ska jag inte? Vi får se... Saga blir 3 månader på fredag. Stora tjejen :) allas gullegris, sötgöte, sockertopp... Vi Älskar dig! Näe, här kan jag inte sitta, det går inte... Jag har inte ro för det... I morgon, då kommer det bilder, bloggen fylls i morgon, jag lovar... Jag måste göra något, nu, vara produktiv... Grattis än en gång lillebror (du fyller ju visserligen i morgon) Jag Älskar dig! Vi hörs i morgon mamma... Puss, puss. Baii baii

Kommentarer
Postat av: farmor

Stackars Sagas mamma, "alla" bara tjatar om att hon skall skriva i bloggen...får ju ingen ro att sitta ner framför tv,n änns...

2009-02-09 @ 06:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback