Tröttmössa!


Det är vad stackars Saga är!
Hon vaknade strax efter sju och ville ha mat. Sen var hon vaken faktiskt, vi gick upp innan halv åtta allihopa!
[Daniel är hemma för ryggont så han har ringt doktorn som i sin tur skickade honom vidare till sjukgymnast]

I alla fall!
Saga slocknade 08:30!

hihi jag kunde inte låta bli!
Hon var så söt!
Tittade på tv strax innan!



[gääsp]



[aaw]



[det är inte lätt att vara liten]



[ZzZzZzZ]

Nu ligger hon och snusar kudde :D



Helgen har varit intresant!
Jag var på ljusparty i lördags!
Borta hemifrån HELT själv!!
Jisses!
Det var skönt!!






Jag var ju tvungen att göra mig fin!
MEN OMG!!! Jag har ju glömt bort hur man gör :D
Det tog tid!
Haha!

näe nu ska jag springa ner i tvättstugan! :D

Baii Baii sålängs :D

Kommentarer
Postat av: farmor

haha stackars lilla Saga som får sitta upp å sova...Men du har ju en sambo att göra dej fin för varje da'...så det är bara att fortsätta varje da'...:P

2009-05-18 @ 09:29:27
Postat av: Yasumi

Åhhh vad fina ni är! :D

Hihi trött-Saga <3



Puss på er fina, fina familj! : *

2009-05-18 @ 09:50:29
URL: http://yasumi.blogg.se/
Postat av: sandra

2009-05-18 @ 12:09:52
URL: http://orginoox.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha ;) så tokig du är <3 jag mår relativt bra. jag käkar antibiotika 10dar framåt, 5dagar är avklarade, min magvärk har helt disapear, men huvudvärken håller i sig!! jag vet inte vad jag ska ta mig till...men förutom det mår jag fint :) sitter i skiftinge hos min mamma just nu... gick hit 9 imorse, skönt" dags och börja göra sig av med lite överflödigt fläsk :D hihi

2009-05-18 @ 12:12:14
URL: http://orginoox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback