Äntligen :D

Nu är det inte så mycket kvar av packningen!
Det lär ju ta sitt lilla tag för det men jag hoppas på att bli färdig med nästan allt idag :D
SÅ skönt! då har man bara att koncentrera sig på flytten i helgen :)

Jobba i morgon så idag måste jag verkligen ligga i med packningen :)
Tyvärr tror jag inte kartongerna jag har här hemma räcker till allt, tur att Daniel hämtar upp kartonger efter jobbet sen :)

Mamma min klippa tog semster i morgon :) tack för det :)

Ne nu är det duschen som gäller så man kommer igång här ;)

Just det, farbror kommer och hjälper mig med källaren sen :)
Ännu större anledning till att sätta fart ;) *uppmanar mig själv men det går inge vidare ;)*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback