Håh!

Idag känner jag att det är massor att blogga om!

Tyvärr har jag inte haft så mycket tid och ork men Yasumi ♥ hjälpte till att hitta orken!

Åh  hihi Lola var här idag och jag hjälpte henne lite med håret ;) ♥
Så var jag en pytte stund hos Malin :D



Vad har hänt då?
Jo vi har flyttat och jag har jobbat som en tok!
Vi trivs som fiskar i vatten här men eftersom jag har jobbat har inte riktigt orken funnits till att komma iordning.
I morgon innan jobbet hoppas jag dock att jag hinner med lite ;)



Jag ska måla hela världen lilla mamma!

Mamma håller på att brodera en Nalle Phu, hänglampa till Sagas fönster :D
Så kommer hon brodera 2 vackra lampetter till väggen i hallen :D
Tyvärr hittar jag ingen bra bild på dem så det får hållas tills dess att jag har fått hem dem och satt upp dem ;P



Appro på lillskrutt har hon haft otur lillan :O
Först magsjuka och det tog en eeeeeeeeeeeeeeeeeeevighet innan hon blev återställd i magen.
Sen ögoninflamation :O
men nu verkar det som att allt håller på att ge sig!
Mammas lilla lillplutt.



Sen så!
*Inget inlägg är fullbordat utan lite gnäll* ;)
Hur är det med Arbetsförmedlingen egentligen??
Enligt min genomförande/jobbsökarplan skulle jag ha hört av mig den 24/2... det gjorde jag!
MEN hur länge ska det ta för dem egentligen att höra av sig till mig igen?
SUCK!!!

OCH VAR I HELVETE HAR MIN TELEFON TAGIT VÄGEN?!?!?!?!?!?!?!
*såja, lugna sig nu*
Den hade lämnat verkstaden i torsdags när vi ringde och kollade och den har fortfarande inte kommit till butiken :O







Att blogga och samtidigt försöka titta på Greys Anatomy var inte det lättaste ska jag be om att få tala om ;)




I morgon är det jobb som gäller igen :O
Jösses det har blivit mycket av den varan igen :D
men det är bara att bita ihop och se till att gå :D
Frågan är om man ska be bemanningen att ordna lite nya introduktioner till mig ;)



Men!!
Jag hade ju massor att skriva om kändes det som men det blev ju inte så mycket :O
Det är ju en början iaf :D

*jedrans tv att distrahera*



Pluttis vaknade precis! *typiskt!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback