Iiiiiiiiiiiila!

Är bara förnamnet!
Man vet knappt ut eller in nu för tiden...
Det känns som man jobbar jämt fast endå inte.

Allt går som på räls! dock inte i positiv bemärkning!
Vännerna, hinner man aldrig med längre.
Familjen ser man knappt.
Känns som det var år och dar sen man var i Hällby!

Att vara vuxen sucks ibland!
Att knappt kunna unna sig något sucks jämt.
Att knappt hinna med sig själv sucks ännu mera!

Jag vill bara skrika FAN ibland!
Gräv ner mig.

Nej! Det är synd och klaga egentligen.
Man har jobb, nästan jämt.
Jag har en underbar familj!
Mina vänner är bäst!

Jag älskar mitt liv egentligen.
Men ibland vill man ha lite lyx och en vettig konversation.

Jag är lycklig! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback