Jösses!


Jag suger på det här! bokstavligt talat!

Jag kommer inte ihåg nääär sist jag skrev! Orken har inte riktigt funnits och FB är roligare ;P

Ska jag vara ärlig så känns det ibland ganska tjatigt!
Jag menar, vem bryr sig egentligen? Visst det är roligt att läsa om Saga kanske? men det här? Bara massa gnäll ;)
VI var visserligen med Malin och Viktoria igår !! Hel-Mysigt!
En tripp till akuten som var mindre mysigt men behövligt för att stilla oroliga nerver..
Farbror René var här idag :)
Och Joy :)
Och Fia :)
Just ja ;) Joel också :)

Saga sov borta för första gången i helgen *hel-läskigt*
Men det hade gått så bra så ^^
Tack snälla mamma för att du ställde upp ;)
I morgon kommer Linneá ;)
Då ska jag leka frisör och skönhets tjofselofsan ;P

Nu ska jag ta Saga för hon vaknade precis ;)
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback