Rewind!


Lite bloggeliblogg på det här då? fast det skulle ju förstås vara skönt att gå och kissa först ;P äsch!

Hmm..
Som rubriken lyder 'rewind' ända till i fredags!
Mamma skickade ett sms till mig vid halv fyra tiden och skrev följande:
Jag vill inte göra dig orolig nu men jag är på akuten för jag har blivit påkörd bakifrån.

Happ?! Jag minns inte om jag ringde upp eller om hon ringde upp :/
Strunt samma.
Dagen slutade iaf med att jag gick dit på kvälllen för då hade stackarn fortfarande inte fått träffat läkaren :O
Vi blev kvar ända till morgonen och stackars mamma är helt mörbultad!
Inget Allvarligt men ordäntligt med sättningar i musklerna!



Lilla mamma i sitt Esse!





Annars har det nog inte hänt så mycket i helgen vad jag kan minnas iaf ;)


Måndag följde jag men mamma lilla till VC och hon blev sjukskriven.
Lilla Pingu ;)


Idag:

Vi lämnade Saga på dagis, så mötte jag fina Lola vid hemköp!
Vi gick hem till henne och pratade, fikade med bulle och kaffe ^^
Mys!

Sen var det hem en sväng för att sedan hämta Saga :)

Malin var här för en stund sen ;)
Mys det med!

Lillskit sover sen en stund tillbaka.






Från långpromenaden här om dan :)




Nästa gång håret ska färgas blir det BRUNT!
Ge mig mitt hår tillbaks!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback