*blåser dammet från hyllan*

Hej hå allesammans! :D
JA nu var vi där igen ;) haha lääääääääääääääääääääääääääängesen sist ;)

Det har hänt en del sen sist.
Daniel har varit inlagt på lasarettet, några väääldigt jobbiga dagar.
Det visade sig "bara" vara migrän och antagligen något i kläm i nacken.
Tur var det, han är fortfarande inte helt bra men det går framåt :)

Nu till något trevligt :) Jag har fått ett vikariat! :D
Helt otroligt, som jag har väntat och längtat :D
Nice som fan :D

Igår var jag hos en nära vän och hennes dotter langade fram systemkameran och fotade lillfis ;D
Helt underbara bilder! :D

tänkte bjuda på några ;)

Kraam!
















Jag tror bestämt att vi har några nya förstoringar på g ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback