Morgonhummör...


Jösses!
Mitt morgonhummör är inte av denna värld... Jag har väll aldrig i hela mitt liv varit såhär otrevlig på mårnarna?
 Men det blir väll så?
Jag känner mig totalt utmattad.
Inte blir det bättre av att jag har vaknat förtioelva gånger i natt för att Saga har legat och gnytt.
Jag sover inte så värst vidare bra har jag nog konstaterat, dvala mellan medveten och sova.

Inte blir det bättre av att vi försöker konkurera ut varann här heller.
Ingen av oss tycker att vi får sova, fine då får det vara så...
Alltid ska det vara någon av oss som ska ha det värst...
sista ordet...

Det ska väll vara så antar jag, det är den verkliga meningen med livet...

>.<

Inte för att det blir bättre av att gnälla så det är lika bra att sluta med det.
Det känns väll lite bättre någonstans långt inne i det lilla barnet som behöver ha någon som tycker synd om en ibland.
Jag lyckas nog ganska bra med det själv...

>.<

Min axel är lite trasig också om vi ändå är igång och gnäller.

-.-

Till något mer roligt...

Mamma var här igår och hade hand om Saga :)
Helnöjda bägge två, Bror var här en sväng också...

Det tackar vi för, så skönt att veta att honär lätt att ha och göra med.
Lyckans rus sitter i väggarna!
:D

Det är så skönt att alla bitar börjar forma ett riktigt pussel!
Förhoppningsvis kan vi hålla motivet helt utan att tappa det i golvet.
Det är nog sista gången vi börjar om såhär, så nu hoppas jag motivet är inramat ordentligt.
Jag hoppas det hänger tryggt och säkert i våra hjärtan och vi alla hjälps åt att se efter det.

^^,

Nu är jag hungrig!
Nu ska vi ordna lite frukost här!

Jag hoppas mamma och Svante har det bra i S-holm!
Hoppas solen skiner :D

<3

Puss alla Glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback