Filkörnig och yoghurthantering!


Haha japp!
Jag var i Stockholm igår med Josse, T, B och C
*nej inte TBC som i sjukdomen utan T, B, C som tre olika människor!*
på inspelningen av Singing Bee!
Det var typ det man fick säga :P
Så fråga inget mer *brister ut i sång* - Nordman - Vandraren -

På vägen dit blev det ett par 5, 1or av mig men jag kommer bara ihåg en, eller nej 2 förtusan!

T: -"Frågan är ju om vi ligger i rätt fil"
varav Fia utbrister *geni* : -"inte vet jag! du får väll fråga den andra yoghurten" (filen som låg bredvid) HaaHa!

Vi åkte förbi en 7-eleven, som låg på en hörna *inte höna* mitt i Stockholm!

Fia utbrister genialiskt: -"undrar om Sarah bor här någonstans"
Josse: -"Va? Vaddå? vem?"

Fia brister ut i sång!
-"Saaaaaaaaaaaaaaaarah, kom ut ikväll! Jag vääääntar runt hööörnet vid seeeeeeeeeeeeven eleven!"
HAHA huvet på skaft vissa dar iaf... *om det räknas som det då?*


Jag hade jääätte roligt!
Tack Josse ^^

Det roligaste av allt var väll egentligen chissenissen (skäggnissen) aka - Råttan! HA
- och så kastar vi skor!! -

Mahaaa! *China Chipping! INTE Charlie Chappling*



Saga klarade sig utan sin mamma igår... så skönt att veta ;)
Klart hon gjorde! hon var ju med pappa och de hade jäääääättemysigt!!!



- Gos -



Jag emellertid funderar på att ge upp hobbyn om foton!
shajse vilka dåliga bilder det blev igår! Heeela kvällen! *nedrans zoom*

*jag vill varna känsliga läsare, detta kan bli tråkigt!*
*massa bilder på JAG, mig själv och Egon*



- som sagt, ge upp?! -



- övertrött AB -



- snygglo -



- fjörtis!! -



- nä dra på lite seriöst nu -






- det här är varför jag inte har brillos på mig när jag tar kort -



Kommer mer senare idag!

Baii Baii!


Kommentarer
Postat av: Josse

HAHAHAHA!

det är typ det jag har att säga :P

Klart att Saga klarade sig utan dig ;P

Hon va ju hemma hos Farmor sin som vi sa juh!

det var skojj att ha det med =) Puss puss

2009-02-05 @ 11:04:55
URL: http://jossepedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback