Ja må hon leva!


Grattis syster!

Vi var ute i Hällby igår och firade syster som blir 17 idag!



pappa och Saga poseade till 2 fina bilder! :D






- så vackra så! -




Väl ute i Hällby lyckades jag klippa lite kort ;)



- generation 1 och 4!, gammelmorfar är sååå stolt! -



- Lelles gubbe är kinkig och vill inte vara med på kort! -



- Lelle ville ta kort -



- jag fick tydligen vara med jag med! -



- igen -



Jag ville ha ett kort på syster, men det tog ett tag innan hon fattade att jag ville ha ett 'fint' kort!



-1:a -



- 2:a -



- 3:e gången gilt! -



Bara för att du sa att du inte ville och var så löjlig kusin vitamin, lyckades jag få ett kort, därav åkte du upp häär!



- moahahaha -



Jag lyckades få kort på lillebror med!









Lite 'vi fördriver tid med kameran-kort'











Min vackra syster!





Kvällen börjar lida mot sitt slut...



- tröttmössor -



Nu börjar jag komma ikapp lite :D

Saga är förstås det bästa motivet ;)













-"Får jag, sa pappa"



- ja visst sa jag! - :P

Han gav upp :P















- Helt klart det vackraste, mest underbara och bästa vi gjort -

Vi älskar dig!!



Klockan ett ska vi vara nere på Kungsgatan, återträff med föräldragruppen :D

Ikväll ska jag iväg och måla :D

ska bli så roligt så!!

:D

Kommentarer
Postat av: farmor

haha oj oj hur skall Sagas mamma hinna med allt...:P

2009-02-23 @ 14:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback