Måleri-målera! :D


Japp!
Saga och mamma har varit med mormor och moster och målat :D
Det är så skönt att ha en snäll och glad unge men FY vilken vetenskap att ta med sig barn när man ska bort till någon som man inte är 'hemma' hos!

-"det är så när man har barn" *weä, weä, weä*

hihi :D





Den här håller jag på med :D

den är inte färdig på långa vägar... det finns en till som jag ska måla :)
Sen blir det en klocka "antik" klocka :D





Den här håller mormor på med :)

Tyvärr missade jag att ta kort på syrrans!
*sorry*
men jag hade ju fullt upp med att ta kort på henne och Saga ;)




*så söta så*



- underverket är trött -



- moster är rolig -



- å vi diskufiserar -



- vad äre du säger? -



uuh... på onsdag ska jag vara ifrån dig nästan heeela dagen :/
hur ska det gå? jag har varit med dig nästan varje minut på dygnet sen du kom till den här världen...

men.. det ska la gå bra :D så får du MASSA kvalitétstid med pappa ;)



Nähepp...

Nu ska jag fortsätta stryka gardiner, sen är det bingen!

Tack mamma och syster för en mysig kväll!
o du mamma? håll händerna i styr och fastna inte i vaserna där hemma nu!

Puss Puss o Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Josse

hihi vilken Töt liten drake då..

det kommer att gå så bra så på onsdag ;)

ses då! ;) Pusspuss sötnöt!

2009-02-03 @ 01:04:19
URL: http://jossepedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback