*tralala*


Jag undrar vad man ska göra idag? 
Diska det lilla som är kvar ska jag göra.. *jag hade visst missat några glas och lite bestick*

Jag vill inte ta med Saga ut och gå, det är lite för kallt för det idag.
*suck*

Jag får plocka här hemma helt enkelt. Tvätta jobbtröjor.

Tvättstugan i morgon. Jag hoppas han slutar lagom till 14 så jag kan gå ner i tid...

Vi får väll se :)

*åh jisses, måste ta en paus och sätta på kaffe*



så! :D

Lillebror fyller som sagt år idag! *GRATTIS*

 Vi var där igår och grattade, det var jätte trevligt!
Saga var TVUNGEN att bada innan vi kunde åka och gratta honom!
*smutsgrisar är vi allihopa, allihopa, allihopa. Du med!*



- hej mamma! -



- öhööö, det är roooligt att bada -



Vår sötsak!

Han fick en helikopter! MYCKET uppskattat! :D
Ungen smet från kameran hela tiden!!
Så det blev bara ett kort på mormor och Saga



*vi får stå i bättre ljus nästa gång!!*

Syrran fyller år om EXAKT 2 veckor!
17 år! Tjej! vad F*N ska man hitta på till henne?
hon är ju så tråkig när man frågar vad hon vill ha:
- "presentkort, pengar, kläder"

Visserligen är det väll bra att bara önska sig det men HALLÅ?
det är ju skittråkigt att handla det ju!

Jag vet ju vad hon vill ha för kläder men det är ju SÅ uppenbart!!

Undrar om man ska gå in på Hobbex och köpa en generandeframkallande sak ;)
*moahaha*
 men det är ju inte snällt det heller, gammelmormor, och gammelmorfar lär ju få slag!



åh! hihi jag hittade en bild i kameran som jag inte hann lägga upp här om dan *batteritorsk*



Det kliar som tusan i Sagas mun!
hon attakerar våra händer! hihi
tuggar som tusan!!

*här gnager hon på pappas finger*



Åh jäg älskar den här bilden!



synd bara att skrutt sover!



Vi var hemma hos farmor och farfar igår också!
hehe *farfar hade glömt bort att han skulle bjuda på mat*



vi har precis tagit av mössan :D

*kolla kaluffsen! :D*



Farmor och farfar fastnade på bild med :P
Men det blev gryningt! *vi får skylla på att de var bakis :P*





jag förstår inte att byta blöjan är så roligt :D



- vad håller ni på med? -



- och vad gör du?! -



- jag får väll le lite då ;) -



Min kära sambo fastnade på bild också ;)



*schnygglo* ;)

Jag vill inte skriva det här här egentligen,
men var ska jag skriva av mig annars?
Prata? vad är det? nej det går inte!

Jag önskar att du vore mer mentalt närvarande ibland...
Inte när det gäller Saga, henne är du helt fantastisk med.
Min undran är bara, finns det något kvar åt mig?
Visst att jag glömmer bort mig själv, ofta.
Men du ska väll finnas där och påminna mig ibland?
Jag behöver dig!
Jag känner mig så ensam ibland, tillock med när du sitter bredvid ibland...
Jag har behov jag med.

Jag vill bara att du ska se mig lite oftare.
Uppskatta mig för det jag gör.
Jag vet att du gör det, det är inte det.
Jag behöver bara få det bekräftat.
Att du visar det.
Inte genom ord, det känns så hastigt och flyktigt.

Ge mig en kram.
Håll om mig.

Sätt mina behov först någon gång ibland...

 Usch... det här var ju inte meningen... nu blev jag ju ledsen :(

Jag är så trött, helt slut...

Även om jag inte visar det...



Varför säger jag inget i stället?
Jag kan inte, jag är kommunicativt handikappad.
Jag känner mig så dum...
löjlig...
Det blir bara pannkaka av alltihopa...
det viftas bort av ett osäkert och genant leende...



Nepp...
Nu måste jag hitta på något!
plocki plock! Here I come!

Baii Baii






Kommentarer
Postat av: farmor

nu vill jag att Sagas mamma skall hålla sig till sanningen här inne, vem var det som var dålig? Inte farmor inte...haha...:P

2009-02-09 @ 13:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback