^^,

Tjooolahopp!


Idag har man ju nästan varit duktig!
Jag ringde MVC och fick en tid för efterkontroll den 20:e!
Fia nötskal fick dock totalblockering i skallen!
- när födde du barn?

*öööh tänker jag för mig själv i en millesekund* haha men lika fort som jag glömde bort det kom jag ihåg det ^^´,
Det är inte lätt att vara jag alla gånger!



Saga har nästan bara sovit på förmiddagen idag, hon är mer och mer vaken nu!

Det är sååå roligt! :D



- mys på hög nivå! -



- Skrollan och Saga -



När hon är vaken så är hon så underbart underbar!!

Vi har så roligt och vi busar jääätte mycket!



- mammas busfrö -



haha hon är så söt när hon vill sin mamma något, hennes ögon kan verkligen pierca igenom mig!



- maaamma, jag vill jättegäärna ha lite mat tack, om det går bra? -




Våran bebis är helt klart den finaste i heeela unniversum! :D



- mammas och pappas hjärtegryn! -




Det har blivit lite av en bildblogg det här :)

nä nu ska jag gå ut med Skrollan :D

baii baii ^^,

Kommentarer
Postat av: Josse

Naaaw! vad söt hon är lilla Saga! Bästaste bilden när hon vill ha mat =)

2009-01-13 @ 08:45:43
URL: http://jossepedersen.blogg.se/
Postat av: farmor

Josse har fel...Bästa bilden är när hon lipar..:P

2009-01-15 @ 22:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback