FOT!

hallojsansa! :D


En ny dag, ett nytt tag!

Vi har inte gjort så mycket idag...
Jag har duschat och kostat på lite tid för en ansiktsmask! det var skönt! ^^
tack tack Josse :)

Att ta sig igenom hela duschprocessen tog dock 2 timmar eftersom att Saga skulle ha mat mitt uppe i allt!
Hon är ju iaf snäll som låter mig få stänga av vattnet innan hon börjar gallskrika ;)








Jag skrev ju igår att hon hittade sina fötter här om dagen ;) haha så söt så!



- oooh -



- går de där att stoppa i munnen? -



- så intressant så! -




Pappas knä är förövrigt det mysigaste knät man kan sitta i!



- fingrar och tv = myspys! -



- mäh?! vad händer?! -




Tänk att hon är 2 månader snart?!
 
På tisdag blir hon det... tiden går fort och allt händer på en gång känns det som!




GAAH! nu börjar Miami Ink!

baii baii!


Kommentarer
Postat av: Josse

Så lite så! Du förtjänar oxå att rå om dig själv! vänta bara tills du får bada... ;)

Pussa på Trollungen ifrån faster! Pusspuss! <3

2009-01-11 @ 19:14:38
URL: http://jossepedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback