Fotomodellernas paradis ;D

Ja så är det!
Mamma och Saga = fotomodeller :P
vi kan ju åtminstånde låtsas iaf!



- Saga på vakenhumör :D -





- *moahahahaha* snyggast i heeeela stan! ;) -





- grynigt värre! men vad gör det?! -



vi var ju uppe så tidigt för att vara oss (7:30 gick jag upp)
Stackars Saga blev väckt ur sin skönhetssömn strax efter 8!

Vi skulle ju vara på BVC 8:30...
Stackarn hon brukar ju inte gå upp fören efter 10...

Hon klarade iaf 2-månaders besiktningen galant ;D jag hade inte förväntat mig annat heller!
De var så förvånade över hur social och glad hon var ^^
Vår lilla flicka blir ju bara större och större, det går ju så förbannat fort!!

5560g och 56cm lång! *jisses*



Hon har varit så fin idag! :D klänning och allt, så har vi varit hos farmor och hälsat på också! :D
alltid lika uppskattat! :D

kaffe är gott :D



Jag fick ett tokryck idag och fixade iordning mig ^^,
det värska är ju att man ska oooorka sminka av ansiktet sen *suck*
men det blev iaf snyggt :P tror jag :O



- DP´s -



- DP´s den också :P -



- Men det är ju förstås så här jag ser ut, på riktigt :P charliechapling -




Nu ska jag gå och se vad Saga vill...
hon är arg här!

Baii Baii!

Kommentarer
Postat av: Josse

Vilka tjusiga bilder du har fått fram =) Jätte fina heeeela bunten!

Och vet du vad? Jag tyckte jag kände igen en brud som finns på kort i din blogg.. ;)

Nämnligen den sminkade/glada/positiva FIA! =)

Kul o se dig igen, det var ett tag sen ler busigt

vink vink

DU!... Pussa Saga från Faster JosSe

2009-01-14 @ 20:35:14
URL: http://jossepedersen.blogg.se/
Postat av: Josse

Hihi vilken tur =)...

Nej det är ju läääskigt med tandläkaren, men det måste ju tyvärr göras =(

Pusspuss på er

2009-01-15 @ 08:46:29
URL: http://jossepedersen.blogg.se/
Postat av: Josse

Tur för henne att hon sa tack.. ;). hihi

Nu ska jag göra mig iordning...

Pussen!

2009-01-15 @ 08:59:16
URL: http://jossepedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback