*gääsp*

Jahopp *det kommer bli många sådanna i den här bloggen*

Nu är jag som sagt här igen, jag vet inte vad som hände med den förra...
kan nog hända att den togs bort eftersom att jag aldrig loggade in *haha*

Lite har hänt sen dess...

Jag var tjock som satan ett tag pga fortplantningslagen som säger att man måste vara gravid för att kunna åstakomma produkten som givetvis då resulterade i världens vackraste barn :D
mer om det senare! ;)

Tjock var jag iaf ;) haha inte så lite heller!



Det finns säkert fler bildbevis som påstår att jag har varit tjock men de vill jag inte lägga upp här för det skulle vara enbart förnedrande, detta var iaf den enda bilden som jag ser någorlunda hyffsad ut på... om jag inte har någon på telen då vill säga ^^

eller ja jo jag hittade en men där syns det ju inte så den räknas inte... eller?



nog sagt om den fasen :P


Sen kom hon då... det lilla underverket!



- Saga -



Pga henne startade jag bloggen för att kunna skriva av mig lite om våra dagar tillsammans som är helt underbara!



hon är ju bara för vacker!!





Igår hittade hon foten hahaha! så underbart söt! :D
kommer bild sen ;)
Jag orkar inte nu och sambon vill ha datorn ;)


Vi kom nyligen hem från svägerskan, vi har ätit mat där ^^ *gotteligott*
jag hoppas du mår bättre snart och att vårat besök fick dig att må lite bättre en liten stund iaf ^^
Vem kan motstå våran lilla Saga?!

Inte jag iaf!!



nyvaken med pyjamasen på :D

nu ska vi dricka lite kaffe sen blir det att sova när lillan har fått för sig att vakna och vill ha lite mat :D

natti natt!

baii baii

Kommentarer
Postat av: Josse

Klart att Fasters guldklimp lös upp dagen!

Ni bidrog lite ni med ;)

Lälskar dig!<3

2009-01-11 @ 01:28:55
URL: http://jossepedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback