Lite att ta igen!



JA herrejisses :O

Det är ju fleeera dagar sen jag skrev! *åhneeehj!!*
men Saga är söt som alltid, det ändras inte *hiih*

Jag vill passa på att ge en stor eloge till Malin Wollin krönikör och omtalad bloggare (fotbollsfrun) på Aftonbladet!
*she craks me up!*
HAHA!
Folk tar hennes ord på tok för seriöst, haha kul blogg iaf om man inte tar åt sig så lätt!
människor idag är så lättstötta!
Helskön iaf!

http://blogg.aftonbladet.se/7148



Jahopp vad har hänt då?
Ingenting egentligen, vi njuter av Saga i fulla drag, hon är så fantastiskt mysig!
Vi var ute och gick långpromenad igår dock ^^ en HEL timme!
*hurtbullemamma*
Ibland undrar jag om jag ska döpa om mig själv, eller bloggen till det *haha*



Dräggelputt och lika lycklig för det! :D



- åh mamma vad jag tycker om dig! -



*lyssnar intensivt på sin pappa*



- vad du babblar konstigt men jag älskar det!! -



- hah! jaså säger du det? *fattar noll men ok! -



- *aouuui* haha! -



- hahaaaaa -



- jag pratar så mycket sååå -



- igiiii *triiich* -



- ja, ja jag tror jag förstår?! -

Hahaha, lilla sötnöt vad du pratar med din pappa!



haha ja just det ja! Saga hittade nappen här om dagen!
Hon skulle stoppa den i munnen men den hamnade på näsan i stället!! ^^



- vad hände?! -



- *vift, vift* jag når den näääästan med tungan, kanske -



- näääe! uh! -

*fniss, montro att hon INTE var nöjd här!*



Igår busade hon med filten! *mamma vill bara äta upp dig!*



- oooh! vad händer? -



- nu försvinner jag snart -



- *hihi* boorta, nästan -



Vi tittade lite tv också ;)



- helt inne i filmen -



- heeej mamma! :D satt du där? Jag tittar TVn -

*mina snyggingar*



Pappa masserar mina ben!



- åååh vad skönt det här var då -



- åååh, heeelt fantastiskt! -



- aaaah, nu är jag heeelt väck! -



- åååh att du alltid ska störa med den där mojengen -



- jag blidde trött jag!! -


Vårat underverk! 131108!!



DAGENS GNÄLL!!



Ska det vara såhär?!?!
Får man parkera så?!?!
DET ÄR EN TROTTOAR FÖR ÄNDA IN I BALJAN!

*jag blir så arg!*


Kommentarer
Postat av: Josse

Guud vilka fina bilder på Saga & Farsan Baloo då!

Allvarligt Fia.. skola om dig till fotograf!

Du tar ju heelt underbart fina bilder! och jag tror att du skulle lyckas Jääätte bra som fofogjaf ;)



Haha, gällande parkeringen så är det ju faktiskt bara en svensson som inte kan köra/parkera.. som nästan alla andra i denna stad :P



Puss på dig/er!

2009-01-27 @ 10:17:31
URL: http://jossepedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback