Spännande!!


Idag har jag hunnit duscha innan Daniel åkte till jobbet :O
Det var skönt kan jag lova!
Saga sover ännu, hon lär nog sova till 11-12 nu....

Nästa vecka kommer det kort i brevlådan!
HAHA! det ska bli skoj och se hur fuji hanterar kort och vad det blir för kvalité!
(Ingen fara mormor, farmor och faster, jag har ordnat dubletter av de jag tycker ni ska ha ;P)

Nähepp... jag kanske ska ta och diska lite här nu när jag vet att hon kommer sova en stund, sen ska jag väll eventuellt hälsa på syster på hennes praktik...
Uj det är inte lätt att vara omtykt av så många så alla vill se vårat underverk!
Då ska Fia leka hurtbulle igen och GÅ till skiftinge, uj... men det lär nog vara skönt och få motionera lite XD

Det lär nog säkert komma mer senare idag ;)

Jag ska nog fan packa ner kameran i skötväskan så jag har den med mig *hihi*

yesbox! nuså!

Baii Baii

Kommentarer
Postat av: farmor

haha duttig kicka..glöm inte allt annat som skall ligga i väskan..nu när du kommer ihåg kameran manar jag...haha...:P

2009-01-23 @ 12:00:54
Postat av: Josse

hihi håller med mamma.. :P vad duktig du är ;)

2009-01-23 @ 14:00:15
URL: http://jossepedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback