Tjolaahopp!


*gääääsp*
uuh, jag är helt förstörd! Det känns som att jag inte har en muskel i hela kroppen..
det känns som att jag  bara hänger på ett snöre...

Inge roligt, men vi ska ju till mvc den 20e...
De får kolla upp det då...



Nog gnäll för idag!!
Saga sover... det är så skönt så!
Hon lär väll vakna snart skulle jag tro... men hon lär vara trött idag, hon har haft skit på tvären hela morgonen...
haha mycket riktigt!

Dags för mat så jag får fortsätta här sen :)



Snacka om att hon blev glad när hon fick se sin mamma! :D hon är så mysig!!



- Sååå glad blev hon! och en ny blöja fick hon med ;) -





- men så blev hon såhääär trött efter maten stackarn! -



Vad gjorde vi igår då?
Jo Saga lekte mammas fotomodell, iiigen stackarn! haha!
Älsklingen jobbade till efter fem igår...snacka om att dagen blev lååång och ensam!

Sen åkte jag och Saga hem till Malin för att träffa deras lilla knodd! :)





- vad gör du mamma?-



- ahh du håller på med den där mojengen! -



- haha du är så rooolig! -



- fattaru? -



- vänta lite *hmm* -



- ooh det händer nått?!?!?! -



- *pruuuuutt* oj heh, var det jag? jaja.. -



- måste du hålla på med den där grejen när jag skiter?! -



- åååh!!!!! jag ska giva dig på moppo! -



- *fnys* näääe! hihi, du är tokig mamma! -





Favvobilden!! ^^



Man kanske ska ta och äta något och ta fram något ur frysen till i kväll??

Det kan vara en bra ide´! ^^

kolla till Saga ska jag göra med :)
Jag kanske skriver en trudilutt senare idag ^^

Baii Baii

Kommentarer
Postat av: farmor

Sagas mamma blir nog fotograf i sitt nästa liv...jättefina bilder,fast modellen är ju helt klart bäst...:P

2009-01-16 @ 14:39:33
Postat av: Josse

<Jag kom ju inte på någon annan Mamma som passade till Farsan Baloo! så det fick bli Mamma Muu! hihihi puss

2009-01-18 @ 00:54:47
URL: http://jossepedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback