Under konstruktion! (Uppdaterad 18:29)


Jag vet inte riktigt vad jag håller på med... men det visar sig!
Usch! fryser och är trött... ingen vidare kombination!

Nu ska jag kolla till Saga och se vad hon jollrar om... hon kanske vill komma upp nu och vara lite vaken ^^

hörs senare idag!
BaiiBaii




Idag har vi egentligen inte gjort så mycket, vi har varit uppe hos Fia ^^
Så mysigt så. Saga passade på att tala om för henne hur mycket hon tycker om Fia genom att bajsa i hennes knä ;)


Saga har som vanligt varit jätte söt idag ;)

Hon har varit Saga-rosa idag!



- mucka inte med mig inte, för jag är sötast i stan -
(som vanligt gör pappa smygreklam för sitt företag)





Badat har hon gjort med! :D
pga. perversa och helt sjuka människor kommer jag inte lägga upp någon bild på det annat än före och efter!!



- skötbordet är den roligaste platsen EVER! -



- nybadad och glad! -



- sötast! -



Eftersom att jag är tråkig och mitt liv inte består av så mycket mer än familjen just nu så ska jag gå och titta lite på tv med dem nu ;P

Krambanan så längs ^^
baii baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback