Jobb!

Ja det var ett par dagar sedan jag skrev! Det beror ju mestadels för att jag har jobbat, orken har inte riktigt funnits! Dessa 4 dagar har gått bra, det började lugnt för att sedan trappas upp. Inte lite heller, stress kombinerat med hetta = dålig kombination! Jösses! Men Men, jag har morgondagen ledig och halva lördagen ledig innan det är jobb igen. Att lämna bort Saga de här dagarna har gått alldeles utmärkt, både för henne och för mig! Vår lilla ängel! I morgon ska jag och min älskade Saga bara ta det lugnt, jag ska turbo-städa på förmiddagen bara, sen bär det nog av ut i lekparken för lite mys i skuggan, om det inte är lika varmt som i dag då förstås! Då går det inte... Stackarn vad hon lider! Usche! Får vi se om mamma kommer över på en kopp kaffe i morgon? Det visar sig :) nu är det iaf puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra:

JA DET KOMMER BLI AS ROLIGT! =) MEN, en lång bit och åka! puss, hoppas ni mår bra...

2009-07-07 @ 21:25:48
URL: http://orginoox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback