Fuck it!


Skönhetsideal!!
vad är det?
Jo det är något som alla människor påverkas av någon gång!
även jag, ibland...

Ganska ofta faktiskt!
om jag ska vara ärlig så har jag en personlig kris just nu.
Inte blir det lättare för varje gång heller!

Jag skäms nästan när jag tittar mig i spegeln.
Träna var det magiskaordet!
Jo, visst!
TJENA!

För att underlätta krisen var jag tvungen att ta lite bilder


   




Det är tur att det mesta kan se vackert ut i svartvitt!


Må gott, för det gör inte jag.


Kommentarer
Postat av: farmor

Allt tur att du har Saga när du känner dej sisådär..hmm...grr..

2009-06-16 @ 17:44:18
Postat av: Jacqueline

Du är så fin gumman. Jo det var ju fint väder idag men hade dagen full planerad :( Kanske kan ta det nästa vecka om det skulle passa dig?

2009-06-16 @ 20:44:56
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback