Det var ju knapp någon idé!


Att gå med i "veckans blogg"
men tack ni som röstade iaf!
Jag fick ju iaf 3 röster det var vissa som inte fick någon!






Jag försökte göra om bloggen idag men det gick väll sådär?
Jag får testa mer sen!
Ta det på lite mer allvar ;)
Men det får bli när jag har någon som ser efter busan :D

Visste ni förresten att det är : Stå-på-alla-4-dagen idag?
Jopp!
Det står det i Sagas almanacka iaf ;P




Nu börjar det bli dags att barnsäkra hemmet!
Hörnskydd.
kolla kontakterna så de är "pet-säkra"
Lådor.
Skåp!

Men känner jag vårat snille rätt så kommer hon förstå det där med barnsäkring iaf.
So what´s the point?

Men en sak är iaf säkert!
Jag tänker INTE köpa andra hörnskydd än dessa:



Då ska det vara något tuffare !
en i mängden?
Nej!

så kom igen och säg till om ni hittat nå annat!?

*faster?*

Kommentarer
Postat av: farmor

ja nu börjar allt på en gång..vaffö dela upp,när hon kan ta det samtidigt....:P

2009-06-15 @ 13:45:34
Postat av: Liindha.

Hej!<3

jag är med och tävlar i tre olika tävlingar.

det hade varit roligt om du iallafall kunde

skicka iväg en röst på mig i en av bloggarna =)

I detta inlägget hittar de 3 olika adresserna..

http://liindhas.blogg.se/2009/june/flera-veckans-blogg.html

Tack på förhand<3

2009-06-15 @ 17:33:25
URL: http://liindhas.blogg.se/
Postat av: JosSe

hmm.. vill du att jag ska leta barnsäkra skydd eller vad är det frågan om? ;P

Pussa på Saga från faster!

2009-06-15 @ 17:49:34
URL: http://jossepedersen.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Okey tack för tipset, det blev trygg hansa för oss oxå. de ringde till oss idag och tycker att det låter jätte bra.

ja okej men då är det ju ganska nära ändå. Men vi kan ju vänta på lite bättre väder inna promenad kanske!

2009-06-15 @ 19:31:41
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: msen

Jag har sådanan i skåpet på jobbet som jag fick av en arbetskollega......ska försöka att komma ihåg att ta dom imorgon

2009-06-15 @ 23:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback