Lyckligast...


Det är jag och min älskade älskling!
 Vår Saga förgyller våra dagar med sina vackra drag, härliga miner och bushumör!

Hon är vårat allt!



- haaaalåååo mamma! -



- hahahaaaaa så roligt! -



- HaHA! -



- *fniss*  pappa, huhu vad roligt vi har tillsammans! -

- jag är världens gladaste tjej NÄSTAN jämt.. -

förutom när någon skrämmer mig,
när jag är trött
och
när jag är huuuungrig!

Det kan vi garanterat stå ut med!

Titta här bara ska ni få se vilken lycka och kärlek det är här hemma varje dag! :



Pappa pussar på Saga, vilket man INTE kan låta bli! :D



Vår vackra!!



I morgon ska jag fortsätta måla på min älskade klocka! ååh! det ska bli så roligt!

Mamma mysgos kommer och hämtar mig! :D



Nu ska jag ge Saga nappen och sedan gå ut med vovven...
 
sen äre gonatt ^^

Baii Baii



Kommentarer
Postat av: Anonym

som vanligt! jätte fina bilder! =))

Pussa på na' från lääskiga faster.. hihi

2009-03-09 @ 01:08:38
URL: http://jossepedersen.blogg.se/
Postat av: farmor

ja visst är hon underbar..men vart tog kortet på henne och matstolen vägen?

2009-03-09 @ 06:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback