ååh!

 

Nu har jag inyte bloggat på ett par dagar!

men men, vi har knappt varit hemma heller!



Jag har tagit en del kort sen sist!
*dock kan vissa vara korniga pga. försvunnen kameraladdare*



Hihi här om dagen satt Saga i soffan och lekte ^^
Hon tippade över och hamnade bekvämt ;)




Hemma hos mormor här om dan,
efter en rätt flängig dag!



Vi var ute hos min mamma idag och grillade!
Så gott och så mysigt :D

SItta uuute i friska luften :D



Puss på dig mamma!!





oooh! vad göör du?



Dagen diskussion från Saga



FaFAN gör du?!?!?!?!??!?!?!??!

[hihihihihihihihihi]




mormor är en rolig prick :D



ååh vad trött jag är säger Saga!

Efter att det här kortet togs hittade Saga mormors bikinisnöre ;)
HAHA


hmmmm!



Här omkring håller alla vuxna på att skratta ihjäl sig när Saga helt plötsligt...
...vänder sig och tittar frågande på mormor !!
hihi



!!!!VARNING!!!!

♥ För världen sötaste Unge!! ♥



SÅ Vacker!!



NU är det dags för sängen !! :D

Natti Natt!

Kommentarer
Postat av: Yasumi

Hahaha jädra söt-gose-unge!! <3



Äta vardagsrumsbord, bikinisnören..vad kommer här näst?

Haha jag blir så full i skratt : *





Kram på er fina familj!

2009-06-03 @ 10:37:03
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback