Åhhhhh!


Jag har tvättstugat idag!
Sur och förbannad blev jag när tvätten efter 3 %&)(/"!#¤%&/ timmar fortf. var fuktig/blöt!
så jag fick ta upp nästan 3 maskiner fuktig/blöt tvätt och hänga runt om i lägenheten!

*fniss* men jag kunde inte vara sur och förbannad så länge!
Inte med Saga i närheten!

Saga ville hjälpa mamma och hålla i påsen medan jag hängde allt!
Dessutom ville hon hjälpa mamma ytterligare genom att se till att mamma fick lite motion på köpet!

[hon sprang nämligen runt i gåstolen med påsen]





määäh!! kommerru mamma?!  :P



Nu uska jag titta på AFV ;)

Baii Baii

Kommentarer
Postat av: farmor

Hon måste berår på sin farmor...gillar att hänga eran tvätt....:P

2009-05-18 @ 16:03:50
Postat av: Sandra:

2009-05-19 @ 20:57:59
URL: http://orginoox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback