Inte klokt!!!!


De asfalterar utanför här idag... vid våran balkong...
[tokungen ligger och sover?!?!? och vägrar vakna]
Hon e ju inte klok Madicken!!

Jag var inne och tittade på henne nyss, tänkte att asfalts-os och buller inte skulle vara hennes grej!
Jag tittade, klappade henne över magen och jag fick en rynk på näsan tillbaka!!
Unge!!

ha, men det är ju skönt att någon kan sova iaf ;)
I morse igen innan hon vaknat helt hittade jag henne bökandes på magen, förbannad blev hon!



Jag ska gå in och se om hon intagit sin räk-position, ha hon är så söt! :D




Det var en halv räka när jag kom in ;)



efter den blixten började hon vakna till liv [uups]



plutt-gnuggis!



- uuh, är det dags att vakna nu tro?



- hihi jaaa! mamma!



[så vände hon sig ocg gav mig ett vackert tandlöst leende]

- åååhej!! :D



Min mamma, Sagas mormor [för att utesluta förvirring] var här igår en stund! Så mysigt!
Vi pratade och skrattade!
Det kändes otroligt skönt att ha dig här mamma!
Du får komma hit oftare ;)
komma bort från hemmet ;)
skurerskan ;P



Nu ska jag röka, Nu när man inte har nån asfaltsgubbe vid balkongen ;)




Kommentarer
Postat av: Yasumi

Men åååh!

Goseungen! : *

2009-05-11 @ 09:36:00
URL: http://yasumi.blogg.se/
Postat av: farmor

Å vaffö skulle hon vilja ha vaknat siså där tidigt ida då?? Det är ju måndag ...:P Skoj att den stressande mormor kom på besök till er...haha

2009-05-11 @ 10:12:20
Postat av: Mia S Ericsson

Hon är så söt !!! Kram till er .

2009-05-11 @ 12:21:09
Postat av: Yasumi

Javisst är Ikea kuligt ^_^

Fast baby-gymet köpte jag innan Lilla kom [tror jag]

2009-05-12 @ 08:06:03
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback