Jupsidupsi ^^


Jahopp, nu har man tagit sig lite i kragen iaf :) så idag blir det lite bilder ^^



Jag undrar om man kanske ska ta och ändra tema? kanske?
Jag är lite trött på det här temat faktiskt...

men men jag ska spana sen :)



ja vad har hänt då?
Det vanliga och lit till :P
Vi har umgåts med Sagas mor och far-föräldrar :)
Vi äter morötter och potatis dygnet runt känns det som ^^
Vi har träffat Sandra och Wille [helt underbart roligt]
men solen vi hade då är som spårlöst försvunnen *suckar*



Saga fick för övrigt för sig att smaka på bordet var en bra Idé [sötnöt]




- mmm lukta lite på grytunderlägget också! :D



Det är full fart i gåstolen nu mer!



- vafan....

- Saga vad gör du?



- nä vaddå? jag gör ingenting ;)




Idag till middag åt vi morotspuré som vanligt ;)
MEN!
Saga var inte  så hungrig så hon fick kladda i stället ^^



- det här va nå´ nytt !!



- åh vad roligt!!





- hmmm...



- du, mamma? det är kladdigt här!

HaHa
hon är så söt vår ängel ;)



Nu ska jag gå och röka ;) se om det finns nå kaffe ^^

Ha det så bra ;)

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: farmor

haha hon är allt gullig ...:P

2009-05-08 @ 20:02:29
Postat av: sara - michelles mamma <3

Sicken sötnos hon är :D

2009-05-10 @ 11:22:22
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Yasumi

Men ååååh jäkla sötunge!!! :D

2009-05-11 @ 07:55:46
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback