Rumpnisse...

... vad dåliga bilder det blir med mobilen! JÖSSES!
Jag har fortfarande inte hittat laddaren till kameran!
(det är laddaren och inte kameran jag har städat bort)
[Det kan ju vara du som lagt bort den med, men skyller på mig för att det är jag som brukar] :P



Jag har inte hunnit för att jag har varit ensam med halvt som halvt kinkiga/glad/trötter-Saga hela dan...





trött/kinkig


glad/trött



fundersam/trött




!!!!!VARNING!!!!!

Bad face-day! men det tycker jag att jag har varje dag nu för tiden! !!*suck*!!
Men efter ett stort raseriutbrått från ingenstans, helt plötsligt!
[snacka om att man blir överrumplad!]
så somnade hon på mammas Bröst? Mage?
Överdel!




Nä nu ska jag tjata ytterligare på min stackars sambo som snart lär få ett nervositetssammanbrått? på mig!
Men min ork är som bortblåst!
LIANER!!
Jag är SVINhungrig!

Kommentarer
Postat av: Yasumi

Åh vad fina ni är! ^_^

Lilla fick oxå ett raseriutbrått igår, hann knappt kliva utanför dörren så somna hon..äntligen hehe!



Puss!

2009-05-26 @ 08:45:59
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback