R.I.P


Skrållan

Chineese crested Powder puff.
- Kiss of Life -

♥ 1999·06·28 - 2009·10·21 ♥



Du har det bra nu, jag vet det.
Du har inte ont längre, jag vet det.

Men inte visste jag att smärtan jag tog över från dig skulle göra så här ont...

Jag är ledsen mitt lilla hjärta att det blev så här...
Du berikade våra liv.

Jag borde inte vara ledsen, men det var det enda rätta.
Det är ändå med tårar jag skriver detta.

Jag hoppas du fått tillbaka ditt valpsinne var du än är,
att du tittar ner mot oss med kärlek.





Toktroll...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gud vad vackert gumman. Älskar dig gumman

2009-10-21 @ 18:53:06
Postat av: josse

Beklagar sorger, eller vad man nu ska säga.. som du skriver själv.. Hon har det bättre nu Krama om

2009-10-21 @ 21:02:18
URL: http://jossepedersen.blogg.se/
Postat av: Yasumi

R.I.P

2009-10-22 @ 12:42:23
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback