Grattis


Milla på din dag idag...

Var tog alla vägen, visst vissa var igår men... hallå... familjen?!

Det kändes lite skumt, obekvämt och ledsamt att det bara var Daniel, Saga, Jag och Morbror som var där...
Ingen verkade veta något om någon, sen vems fel det var vet inte jag...




Är det seriöst det här?
Varför börjar man med saker för att sedan tappa intresset?
*jag syftar på bloggandet*


Orkar man?
Jag antar att största anledningen för min del är att jag tycker min vardag är tråkig...

Men!!!!

Jag lär nog behöva bloggen sen för att peppa mig själv...
Det är dags! Dags för att börja träna!
så fort jag blir frisk... ;)

nä nu ska jag surfa runt lite till ;)

Bee safe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback