nu har jag ju sagt...

till Yasumi att jag har börjat lite smått igen :O
många andra för den delen med ;)

Jag och Saga var med Malin <3 igår på stan och gick runt :)
skönt och mysigt :D

Vi träffade även Yasumi <3 som jag i för övrigt sa att jag hatade lite :O  men jag hoppas du förstår att det gör jag inte! ;) jag är bara rent jävla avundsjuk!! ;)

Daniel och jag pratade om dig igår gumman, det första Daniel sa var: Hon är FAN värd det!!
Allt fint och härligt hon är med om just nu är hon fan värd!
Det är så härligt att se henne HAPPY!! :D:D

Vi love you Gums! <3

Saga ramlade frammåt här för en liten stund sen :O och lyckades göra illa örat?! hur fan hände det?

nu ska vi leka här ;)

over and out :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback