--.


ååh! Idag är ingen bra dag!
Nu är den visserligen snart över men ändå!

Psyket har spelat hjärnan en massa spratt idag :/
Jag har inte varit hormonmånster i utagerande fas men jag har tagit åt mig av saker och blivit stött av minsta lilla idag!

Så fort det har hänt har jag bara velat skrika, sparkas, gråta och kasta saker i golvet!

Självklart har jag INTE gjort det! Jag har ju Saga att tänka på så jag måste ju vara "vuxen" och ansvarsfull förälder, men inuti mig har allt varit kaos!

Total JÄVLA kaos!

Sarkasm ogillas skarpt idag!
Det finns en människa som verkligen vet hur man ska trycka på mina ömma punkter!
Det värsta är att bruden är så jävla blåst så hon fattar det inte själv!
Allt handlar om henne! *Buuhuu*
Det är ingen nära anhörig.
Bara en störd brud som borde växa upp lite!


Förlåt Yasumi, men idag har jag inte så mycket positiv energi att smitta av med!
Jag vill bara sätta mig i ett hörn och gråta!

Fråga mig inte varför, jag har ingen aning...


Jag hatar såna här dagar!

Det är tur att jag har Saga runt mig om dagarna så jag får en gnutta solsken i det ibland mörka kaoset!

Hon har förövrigt sovit på förskolan idag!
Det är med stolthet och lite vemod som jag kan säga att det hade inte kunnat gå bättre!

Pluttan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback