2 minuter

för mig själv!
Det var behövligt!

Jag har förövrigt lämnat stora tjejen på "dagis" idag, de skulle gå ut på en gång så det var ju bara att sätta sig och klä på henne igen :O

Sen gick hon bara :/ så vi får väll se hur det har gått idag om hon har varit ledsen eller inte.

Säkert inte den lilla loppan.
När blev hon så oberoende och självständig? *blinkar frenetiskt*

Efter det var jag duktig som gick ner till arbetsförmedlingen, jag gillar´t inte men vad ska man göra?
Så jag får hämta Saga tidigare på torsdag så får hon följa med ner.
14:15 ska jag vara där på "möte".
Det är väll lika bra och få det avklarat! jag är iaf "uppsatt" som aktiv arbetare där nere så vad jag ska ner dit att göra egentligen har jag ingen aning om.
Jag vet mitt intresse *en jävla fråga* men vad har de för nytta av att jag ska springa där?


Oooh! Got to go!
Nu kom Fia ^^,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback