Älskade barn!


"I dina händers mjuka fågelbo

I dina ögons klara morgonljus
mitt hjärta vaknar - allt är ljus.

I dina läppars höga kärlekssång
min glädje brusar - allt är sång.

I din händers mjuka fågelbo
min oro somnar - allt är ro."

~ Erik Blomberg ~


Jag hade en aning,
en aning om att min kärlek skulle vara stor.
Men aldrig hade jag anat att kärleken skulle vara så stor,
så stor att det gör ont!

Min kärlek till dig vackra barn,
den är oändlig.
Lyckan att ha dig här hos mig är onekligen obeskrivlig.
Kan du förstå vackra barn?
Du är allt vi har av riktigt värde.

Jag hoppas du en dag ska förstå mitt barn,
att du är det vackraste vi har.
Trots våra brister och fel,
vi oändlig kärlek dig ger!























Jag hoppas att du ska slippa världens avundsjuka!
Jag hoppas du ska finna lycka.
Jag lovar att jag alltid ska försöka lyssna.

♥ Lycklig ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback