Fantastiskt!

Åh jag vet inte var jag ska börja!!! Jo det vet jag visste ;) Klockan är 20:21, Saga sover sen länge och jag sitter och njuter framför tv:n! Inga bekymmer idag inte :D Saga har gått från att somna i famnen till att somna i sin egen säng. Det i sin tur tog allt mellan 45min och 1-1,5 timme. NU!!! Somnar vår stora, duktiga tjej på 15min inräknat tiden det tar att äta välling! Bebis-sugen igen? Håhå nej inte än på ett tag ;) Hon börjar förskolan på måndag! Det är blandade känslor ska jag tala om, det kommer bli läskigt, spännande, motigt och roligt! Allt på en gång, en helt ny verklighet, ny vardag och nya äventyr. Pressen känns oändligt stor! Nästan lite panikartat. Varför undrar ni säkert! Jo, det här med jobb. Kommer jag få jobba så mycket som jag vill? Pressen att tvingas bekanta sig med nya ställen att jobba på kommer göra förvirringen total! Jag är redan på 3 ställen, som det känns och verkar just nu skulle jag behöva skaffa minst tre ställen till att jobba på... Men men, det löser sig alltid även om det känns lite pirrigt just nu! Så jag ljög lite ;) ett och annat bekymmer fanns det tydligen ;) men inget som kan förstöra mitt fantastiska humör idag inte! En oviss framtid men det betyder ju bara fler möjligheter att framtiden kommer bli helt fantastisk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback