Hubba Bubba!

Jag sitter här i soffan och funderar lite!

So you think you can dance är på tvn...
Katten tycker att han ska ligga på datorn och gosa *humpf*

Give me that great body!!




♥ vaknar hela tiden :/ täppt i näsan, stackare!

Jag borde kanske gå och lägga mig. Jag har ingen lust!
Vi har iaf varit duktiga och rensat källaren idag... Nu ska skiten upp till tippen också. Det får dock bli nästa helg, jag jobbar nu i helgen.

Frågan är ju varför jag tappade gnistan nu för?
Känner mig nästan lite ledsen. Varför blev det så då? ja det kan man undra :/

Det blir ingen utgång för min del på fredag.
Det är ju så förbannat barskrapat i skåpen nu så det får gå först.

:(

nehepp.
Jag tappade tråden, det var inte det här jag skulle skriva om så nu får det vara :/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback