Man kanske skulle...


...uppdatera här ^^,

Jahopp, 2010 ett nytt år och nya möjligheter sägs det :)
Ja jag hoppas det blir bättre än 2009! 2009 har ju varit bra i sig med tanke på vår underbara dotter!

Däremot hoppas jag att jag under 2010 slipper en massa besvikelser och ledsamheter!
Jag tänker inte lägga ner energi på människor som gång på gång visar att de inte förtjänar det!

Jag hoppas även folk ska sluta dalta med varann!
Är man en sån människa som tycker att man kan säga vad som helst till vem som helst för att man inte bryr sig om konsekvenserna, ska även denne klara av samma behandling!

"man måste ju få säga vad man tycker"? Jo visst, men sårar man andra så får man ta minst lika mycket skit tillbaka! Är det inte så?

Nog om det!



Nyårsafton var trevlig, man har iaf lyckats göra några glada.
Synd bara att det var så långt borta så man inte hann umgås med resten av familjen....

Så blev man SJUK på det!

jaja men det ska väll gå bra så småning om :)



*hmmm* när det ploppar upp massa bäbisar här sen vad blir en annan då? bara "tant" eller kan man säga "moster" och "faster"?

Det återstår att se :)

Jag tippar på att det bara bli TANT haha :D



Jaja, nog babblat!

Saga är underbar!
Min familj är fantastisk!

Jag älskar livet!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback