ondska!

JA lite ond är jag!
men det är inte mitt fel! det är ditt fel!
Som en varböld i arslet på cykelsemester!!!
som en tagg i ögat!

"skit i henne hon är inget att bry sig om..."!
nej jag vet!
men jag måste bara få klaga lite?
få lätta på mina förtryckta och undanstoppade känslor?
Ja det tycker jag för då slipper jag vara så jätte ond ;)

så jag måste bara få skriva:
Kan jag få springa över ditt ansikte ett par gånger?
bara precis tills ditt hånflin är väck!?

jag vet inte vad det är med dig som gör att jag stör mig så förbannat!
du vet exakt vilka knappar du ska trycka på och jag hatar dig för det!

Jag älskar hur befriande det är att ha en blogg!

Vet ni vad? Jag bryr mig inte ett skit om jag verkar stötande ;)
I love it ibland ;)

HALELUJA för yttrandefrihet :D

nu blev jag glad igen :D



Ja just det! jag var så ond idag så jag dränkte mobilen :O
haha nu ljög jag! jag var inte ond, men mobilen drunknade för det :O





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback