Tungt!

Det är jobbigt nu! Väntan... Att få veta, veta om man duger. Duger gör jag ju så klart. Men kanske inte i allas ögon? Vad har jag gjort? Vore det inte på tiden nu? Nu om något att ta upp kontakten? Jag har så många frågor. Frågor bara du kan svara på. Ingenting kommer bli som det borde ha varit. Jag kan förstå det... Jag begär ingenting. Jag vill bara veta... Varför? Var kommer jag ifrån? Vem är jag? Borde jag undra? Borde jag vara nöjd med den jag är och det jag vet? Eller förtjänar jag veta? Vill jag veta? JA! Det vill jag... Kommer jag någonsin få veta? Jag dör inombords för varje dag som går, varje dag jag måste vänta... Det är jobbigt just nu... Tungt över bröstet... Jag känner mig okoncentrerad... Det är ditt fel... Varför blev det som det blev... Jag förstår inte... Vill du inte är det okej det med. Jag tänker inte tränga mig på. Men jag vill veta... Varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback