Fy mig!


Jag såg precis att jag aldrig skrev något inlägg igår -.-
Fy på mig ;)

Jahopp, här sitter vi fastklistrade framför tv:n. Helt otroooligt, det är faktiskt inte Puh som går utan: I drömmarnas värld. Herrejösses, det lär ju vara det nya Tellitubbies :O Mackapacka, Upsidaysie, Igglepiggle, Ahoer? Vad är det för namn? Jaja det är inte värt att spekuleras i Saga gillart iaf!

Var precis ute på balkongen och FY vad kallt det är ute idag!
Eller så är det för att man fortfarande är trött som ett, ja...

Det kan hända att D måste börja jobba en timme tidigare :O
Hur ska det gå? jag som är morgontrött som ett :O
Jag vägrar gå upp 4 på mårnarna!
Eller så kommer det bli så att man går upp då iaf...
Risken att försöva sig för min del är ju stor!

Men det kommer inte ske den här veckan iaf så man kan pusta ut!

Sagan det lilla pyret ska hem till mormor idag :D
vad roligt de kommer ha!

Ne, jag borde kanske klä på mig ??
Mjo, det är ju snart dags att bege sig!

Puss o Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback