Jävla skit!

Jag hade precis skrivit ett inlägg men det försvann! *morr*

Undrar hur det ska gå att komma till Dagis idag, vi lär ju gå hela vägen idag för jag kan inte tänka mig att det går att lita på bussarna!!

Går det inte så stannar vi hemma ska jag tala om!!
Det skiter jag i, kan man inte ta sig någonstans på ett vettigt sätt så får det vara!

Om jag ska vara ärlig har jag ingen lust, ingen lust alls! Inte med tanke på att man jobbade igår kväll och så ska man ut i skiten idag igen :/

Jag tänker på mitt stora hjärta som måste sitta och åka till V-ås!
Det känns inte okej!

Jag får hålla tummarna och hoppas på att de har fått ordning på vägarna!
Med tanke på alla olyckor igårkväll/natt så får jag nog hoppas hårt!

Nu är det snart dags att bege sig... det är lika bra att komma hemifrån vid 8 så man är säker på att man iaf är framme till 9.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback