mhmm...

Nu sitter jag här igen :D
-reekooord!!

zappen is on! bara en massa skiiit på tvn fram till 9??
vad ere för sätt??

-appro på sätt, en *piiip* fågel släppte en stenhård  brödbit (säkert genomfrusen sen istiden) nästan i huvudet på mig idag!! :O

Just nu känns det som att man ska somna vilken sekund som helst!!
Jag kan nog tyvärr inte vara så trevlig med nån söt bild på Saga för de senaste bilderna har blitt egobilder (som förövrigt redan borde ligga i pappersskorgen).

Mja, det här med ego? Är det ego egentligen? DET ÄR KLART DET ÄR EGO ;)
Jag menar inte gör man det för någon annan utan man gör det ju för sig själv ;)
För sitt eget erkännande av att duga, för sin egen del.
Sen att andra tycker om det är ju bara en bonus :P
Nu i mitt fall är det ju "bara" min karl som yttrat sig, vilket inte är så "bara" det heller ;)

Framtiden då?
Hur kommer den se ut?
Mjo den närmsta framtiden har jag insett att jag bara har haft 4 pass i hemvården inbokat :O
Det bör ju ändras! hoppas jag!
Det gör det alltid!

                                                                         

                                                                                                                          -Det löser sig! ;)



Undrar om man skulle gå igenom telefonen och se om det lyckats smita in något kort på Sagan iaf??
Mjo jag tror det!

*wait while loading*

Förlåt mina kära läsare! JAG LJÖG! ;)
Så här kommer det:



Kan man se mer allvarlig ut??



Ser ni lyckan i mörkret?



Vackraste på sin födelsedag!!♥



Lite dagen efter manekäng ;) (skorna ska föreställa små guldråttor! De har morrhår till och med! :D)



Det här? Mja, Fullt normalt i Sagas värld! Spex på hög nivå! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback