rohohoho!

Ett snabbt inlägg innan det är dags att bege sig :)

Puh går självklart i bakgrunden!
Ingen morgon utan Puh och hans vänner!

idag är det städningsom gäller för min del i jobbväg, trappor! yaaay vad roligt jag ska ha :O
Eller inte.

Men, som alla tjatar om så ska man vara glad för jobb.
Det blir nog ingen Hemvård alls den här veckan, jag har städ inplanerat hela veckan.

Ledig helg i heelgen som kommer! Det gillar vi!
jag har noginte varit ledig en hel helg på flera månader så det är nog på tiden :)
2 helger på raken kommer det bli eftersom stora tjejen fyller år nästa helg :D

nej, jag borde kanske hämta kläder och klä på oss..
Vi ska ju gå snart.

Puss o Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback