110430


mmm gårdagen igår började tidigt :D
06:40 gick jag till bussen och begav mig till Carola och Patrik.

Väl där drog vi fram locktången och jag tog mig an uppdraget att göra iordning Carola inför sitt bröllop :D
Vi var bara några få som visste om att de skulle gifta sig. Alla hade nämligen blivit inbjudna att ta del av Jonathans dop.
Tyvärr fick jag inga bra kort på dopet i sig och lilla plutten somnade direkt efter :/

Hur som haver, Efter lockar och smink blev resultatet såhär;







Jag vet inte men jag ääälskar bilden ovan! Den känns så avslappnad och härlig! :D








Tack min fina vänner att jag fick ta del av eran dag! :D





Visst hann vi med lite valborg också ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback